mandag 7. desember 2009

Havfrua

Da er jeg tilbake i skrivinga igjen.. Nora har dupp, så mamma har ett ledig øyeblikk til å taste ned noen ord. I går fikk vi tent det andre lyset i adventsstaken vår, det var jammen meg bra vi nøt det øyeblikket.. For i dag tente jeg opp i ovnen, og adventsstaken sto på toppen.. Kan si såpass som at den er ikke så fin lenger! Var sikkert håp og glede som slo til for fullt!

I går var vi på kino og så "luftslottet som sprengtes", siste fim av bøkene til Stig Larson.. Anbefales på det sterkeste og se dem, bøkene kan jeg ikke uttale meg så mye om for de har jeg ikke lest (skulle gjerne gjort det). Men de som har lest dem sier at de er veldig bra!

Tenkte foresten jeg skulle prøve meg på noe nytt her i dag, og legge ut en liten filmsnutt.. Nora kryper ikke på gulvet, men kommer seg fort fram med noen svømmelignende bevegelser.. Her har jeg "lokket" henne med speilrefleksen..


4 kommentarer:

  1. Hei.du lærer så lenge du lever,stearin lys tåler ikke varme og pepperkakehus tåler ikke fukt,da har du lært 2 ting på kort tid.Det begynner å gå fort fremover med Nora.Tror jeg må hente frem litt leker snart.
    Beste!

    SvarSlett
  2. Hehe, du har no lært no da;)
    Flinke Nora!

    SvarSlett
  3. Oisann - stor fremgang med Nora bare siden i går! Nå går det fort! Kos dere! Bestemor i Trondheim

    SvarSlett
  4. hæli moves, ser æ en liten magedanser snart eller? :D

    SvarSlett