onsdag 3. mars 2010

Pytt-i-panne

Ja, dette innlegget blir en skikkelig pytt-i-panne av ord.. Siden det nok en gang begynner å bli en stund siden jeg har tatt pennen fatt (les:tastaturet), skal jeg prøve og skvise inn mest mulig av den siste tiden på minst mulig plass.

Jeg har nå bare en uke igjen av permisjonen min, det om skulle begynne på jobb igjen er litt sånn skrekkblanda fryd egenltlig. Jeg gleder meg enormt til å dra ut og omgå andre mennesker som har litt større ordforråd enn mamma, æææ, mjau, natta og bappa. Men jeg kommer også til og savne å være her hjemme sammen med Nora.. Men jeg tror nok det blir godt for oss begge med litt tid fra hverandre også, og tenk så godt det blir og komme hjem fra jobb! Og jeg får si som Daniel sa da min permisjon starta; Jeg regner med å komme hjem til dekt bord og middag hver dag!

For ikke så mange dagene siden tok Nora sine første steg helt alene, dere kan tro hun var bra stolt. Hun har prøvd og gjentatt suksessen, men blir så ivrig at det ofte ikke går helt som planlagt. Hun reiser seg iallefall opp og står midt på gulvet nå, så når hun får finpussa litt på teknikken går det nok framover (så morsom og da vettu).

Nå på mandag var det hele to år siden vi fikk ring på fingern. Siden vi allerede hadde planlagt å gå på kino snart tok vi det da som en liten feiring, ute og spiste var vi også. Vi tenkte å prøve noe annerledes denne gangen siden det ofte blir det samme med oss.. Og siden sterk mat er en favoritt her i huset falt valget på "Grønn Pepper". De hadde veldig god mat der, så dit drar vi nok tilbake. På kino så vi Avatar i 3D, det var en super opplevelse og en utrolig bra film! Første gang jeg så reklame av den sa jeg at den skulle jeg aldri i verden se.. Men etter og ha hørt så mye bra om den, så måtte jeg likevel - Heldigvis!



Under hele filmen tok jeg meg selv i å ville strekke ut hånda å kjenne på ting, men jeg gjorde det ikke altså.. Da hadde jeg nok fått en del rød-grønne briller stirrende på meg gitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar