tirsdag 19. januar 2010

Boksen går

Livet er fullt av fristelser, og iallefall nå som jeg har slutta med alt av søtsaker og usunn mat. I går fikk jeg besøk av min søster, hun hadde med seg en boks... I den hadde hun en oreokake! Hun har da kommet på det som jeg for noen mnd. siden sikkert hadde syntes var en glimrende plan, men nå bare fristende.. Hun satte igjen boksen her, og neste gang vi kommer dit er det vår tur til å fylle den med noe godt. Flaks at også Ida og Rune var her i går å hjalp til å spise, de skal visst også være med på å fylle denne boksen med alle syndens saker.. Men jeg var flink, jeg spiste ikke så mye som en smule.. Litt lettere ble det jo siden jeg ikke er så veldig glad i oreokake, hadde vært værre om det lå en saftig sjokoladekake oppi der..




På lørdag hadde vi besøk av Ingrun og Rudi, og hva hadde de med til oss - Jo en pose med sjokolade og marsipan. Masse av den nye stratos med hvit sjokolade, den smakte jeg på siden det var lørdag. Skamme seg... Den var foresten sinnsykt god! Jeg ga Daniel beskjed om å gjemme hele greia så jeg ikke skal finne det.. For finner jeg sjokoladen når jeg har lyst på, så er det tomt etterpå.. Han var bombesikker på at jeg ikke skulle finne den.. Men jeg har desverre en sjette sjokoladesans... Gåbilen til Nora var pakka full av sjokolade under setet fant jeg ut. Så han måtte gjemme den igjen, og kunne forsikre meg om at denne gangen fant jeg den iallefall ikke. Nå har det seg sånn at det bor flere i dette huset som tydeligvis har sansen for sjokolade.. Vår lille firbente venn ble plutselig så fryktelig interessert i gåbilen. Og joda, sjokoladen lå der fremdeles den.. Nå har han gjemt dem for tredje gang, håper de blir der til neste lørdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar