tirsdag 9. februar 2010

Back in town

Da er vi tilbake i Trondheim igjen etter ei super helg på Roan. Det er utrolig stille i stua her nå, Daniel er på jobb og lilleturbo har lagt seg. Kaldt er det også, men jeg jobber hardt med å fyre i ovnen. Vurderer sterkt og sette meg ned å lime inn noen bilder i albumet til Nora, det begynner å bli en del av dem.. Men så er det akkurat det med og orke da.. Etter fire sukkerfrie uker (lørdag er unntaket) så tror jeg at mitt enorme søtbehov har begynt å forsvinne.. Jeg så ett program på tv nettopp som handla om sjokolade uten og bli hysterisk frista! JIPPI! Det er ikke værst for en sjokoman det gitt. Men (det er alltid ett men) jeg tror likevel det kan bli tøfft å gå i butikken framover.. Nå har nemmelig denne fristelsen kommet tilbake:
I dag er det bare én mnd igjen til jeg er ferdig med permisjonen min, grøss... Skyver tanken langt bak i hodet igjen.. Får heller koke meg en kopp te og se om jeg ikke får brukt kvelden til noe mer fornuftig enn å sitte på rompa..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar