torsdag 11. februar 2010

Den blonde Rocky

I kveld har jeg vært på Combat på 3t sammen med Gøril. For dere som ikke vet hva det er: Tøff kondisjonstrening basert på kampsport, boksing og karate. Trener med puter og hansker, treningen er intervallpreget.. Jeg må si jeg følte meg litt lita da jeg så at halvparten av de som skulle være med var menn, med litt mere fiskeboller enn hva jeg har.. Men det gikk da forsåvidt greit, jeg fikk både slått og sparka fra meg litt aggresjon. De fleste var ikke så brutale, men en fyr slo omrent pusten ut av meg. Når det var min tur skulle jeg prøve å ta igjen, men følte meg mere som ei reke som stanga i ett fjell.. Dette er nok ikke en treningstype jeg kommer til å fortsette med.. Kanskje hvis Daniel blir med en gang, så jeg kan vise han hvem som er sjefen i huset..... hoho!


Gleder meg til i morgen, regner med at hendene mine er ubrukelige.. Begynner allerede å kjenne det! Tegn som tyder på at det var effektivt da iallefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar