torsdag 11. februar 2010

Nammis

I morgen er det fredag, da er det helg og da er det kos! Passer utmerket at toro har kommet med en ny gryte da, at det er tacogryte passer enda bedre! Både jeg og Daniel er ekstremt glade i taco, så dette skal bli spennende! Noen som har smakt den?

Natta i går gikk ikke helt som planlagt forresten, med puppenekt til lillemor.. Jeg måtte ha vært veldig trøtt.. Når Nora begynte å gråte spratt jeg opp for å skyndte meg å ta henne opp så hun skulle bli stille.. Dette fordi hun ikke skulle vekke "Nora" som jeg av en eller annen grunn også innbilte meg at sov i senga sammen med meg.. Serverte henne matfatet allerede før jeg fikk satt meg ned på rommet så hun ikke skulle klare å vekke Nora i senga. Så våkna jeg litt i tankene mine.. Kjente med hånda under dyna i dobbelsenga, og innså at jeg var helt på bærtur.. Og så lett ble det for lillemor å snike seg til ett måltid.. Utrolig hvor mye rart man fantaserer om i halvsøvne du.. Tror mye av det kom fordi jeg var så utrolig fokusert på at hun skulle sove hele natta... Ble litt rart fortalt dette da, men det var hele var rart også! Men jeg skal prøve på med friskt mot igjen.. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg starta prosjekt puppenekt når jeg er hjemme alene.. Hadde sikkert vært litt enklere om Daniel var her også! Men der har du meg i ett nøtteskal!

Nei, nå må jeg vel finne veien til senga.. Bedre lykke denne natta frøken Jenssen!

3 kommentarer:

  1. He, he - jeg synes jeg ser deg - det blir nesten som å gå i søvne og tro en er i en drøm!
    Bedre lykke neste natt! Tone

    SvarSlett
  2. Hehe...utrolig hva man gjør om natta altså. Må få høre hvordan den taco-gryta var da :)

    SvarSlett
  3. Ja, det va helt snålt..

    Vart itj sånn gryte likevel i dag siden vi va bort på middag. Men bli nok laga om ikke så alt for leng. :p

    SvarSlett