mandag 1. februar 2010

Søknad sendt

Da har endelig 1. februar kommet og samordna opptak har åpnet sin side for nettsøknad.. Min skolesøknad er allerede sendt selv om fristen ikke er før 1. mars. Utolmodig som jeg er så kan jeg nesten ikke vente til jeg får svaret, selv om det er snakk om en god stund fram i tid enda.. Så folkens, kryss fingrene for meg, og håp at jeg kommer inn på skole her i Trondheim.

Dagen i dag starta jeg med å tråkke utfor senga med feil bein.. Det måtte jeg ha gjort, for etter å ha sjekka kalenderen flere ganger og den har vist at det ikke er fredag den 13 så har jeg ingen andre forklaringer.. Bedre ble det ikke etter at en ekkel mann sende meg ett slengkyss etter at jeg med skikkelig tydelig munnspråk brølte ut mine styggeste gloser når han ikke hadde store planer om å stoppe for barnevogna når vi hadde "grønn mann".. Vogna bremsa også hele tiden når vi gikk tur, uten at jeg kunne se noen grunn til det.. Helt til Hege lattermidt kunne plukke vekk en svær isklump på størrelse med en medisinball forran vogna som jeg hadde ploga med meg.. Dette er bare en brøkdel av mine irritasjoner i løpet av denne dagen. Nei, nå skal jeg slenge det store hodet mitt på puta og håpe på en bedre start i morgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar